Známy predajca značkovej športovej obuvi vo svojej nedávnej kampani na novú kolekciu predstavil švédsku modelku, umelkyňu a fotografku Arvidu Byström. Zaujala nielen dievčensky nevinnou tvárou, ale i niečím, čo mnohých ľudí po celom svete šokovalo a poriadne znechutilo. Chlpatými nohami a neoholeným podpazuším. Predstavila sa taká, akou v skutočnosti žena je. Prirodzená.
Nová kolekcia obuvi nesie názov „Superstar“ a zameriava sa na autentickosť a prirodzenosť. Nové modely topánok predvádzajú „neokukané“ tváre, osobnosti, ktoré sa nepýšia škandálmi, ale najmä svojou prácou. Arvida, mladučké dievča zo Švédska, pred kamerami zapózovala s prirodzeným ochlpením na rukách, nohách i pod pazuchami. Kvôli objektívom sa holiť v žiadnom prípade nechcela. A reakcie na seba nenechali dlho čakať.
Nová kolekcia športovej obuvi bola navrhnutá tak, aby „predefinovala krásu,“ čomu reklamní mágovia adekvátne prispôsobili i štýl celej kampane. Nečudo preto, že videá a fotografie mladučkej Arvidy spôsobili taký rozruch.
Kým jedna skupina sledovateľov reklamnej kampane okamžite reagovala komentármi plnými opovrhovania, znechutenia a urážok, iná skupina zas zaujala opačný názor. Pozitívnymi a motivačnými komentármi ocenili výber modelky, návrat k prirodzenosti a výzvu bojovať proti zaužívanému „Matrixu“ prezentácie ženy ako vyholenej bohyne so silikónmi po celom tele.



Hlavná hrdinka na „chlpatý škandál“ reagovala sklamane: „Nemôžem si ani len predstaviť, ako mám v tomto svete existovať a mať pritom svoje vlastné privilégiá. Posielam vám lásku a skúste si pamätať, že nie každý má príležitosť byť osobnosť.“
Zdroj: www.boredpanda.com | Foto: www.instagram.com | Video: www.youtube.com